پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227390
استيضاح وزير راه وشهر سازي بعد از بررسي برنامه ششم توسعه/ برخي نمايندگان معتقدند حتي اگر يک روز هم از عمر دولت باقي مانده باشد بايد آخوندي استيضاح شود
تاریخ انتشار : 1395/10/06 07:23:16
نمایش : 891
نائب رئيس کميسيون عمران مجلس در خصوص استيضاح اقاي آخوندي گفت: بعد از بررسي برنامه ششم توسعه موضوع استيضاح مجددا در دستور کار مجلس قرار مي گيرد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيدهادي بهادري، نائب رئيس کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در گفت وگو با خبرنگار اقتصادي  شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به موضوع خريد 10 فروند کشتي از کره جنوبي گفت: بايد مسئولين کشور بدانند اگر در داخل توان و ظرفيت براي ساخت کشتي ها وجود دارد از آن ها استفاده کنند و براي تامين نياز هاي خود از کشور هاي غربي و بيگانه استفاده نکنند؛ در حال حاضر در داخل کشور توان و ظرفيت ساخت کشتي وجود دارد و بايد از آن ها استفاده کرد.

 

وي با بيان اينکه قرارگاه خاتم الانبياء (ص) امکانات و تجهيزات لازم براي ساخت کشتي را دارا است، بيان داشت: با توجه به اعلام آمادگي قرارگاه خاتم الانبياء (ص) براي ساخت کشتي هاي مورد نياز؛ دولت بايد بجاي تکيه بر توان و ظرفيت خارج کشور از توان و ظرفيتي که در داخل کشور وجود دارد استفاده کند.

 

نائب رئيس کميسيون عمران مجلس در ادامه اظهارات خود در خصوص واکنش مجلس به خريد کشتي از کره جنوبي بيان کرد: مجلس شوراي اسلامي قطعا با خريد هواپيما از کره جنوبي برخورد مي کند؛ در برخي از صنايع مانند هواپيما سازي توان و ظرفيت قابل قبولي شايد در داخل وجود نداشته باشد ولي در بحث ساخت کشتي توان و ظرفيت قابل قبولي در کشور وجود دارد و اگر دولت موضوع خريد کشتي ها را ادامه دهد قطعا مجلس با اين موضوع برخورد مي کند.

بهادري در خصوص اخرين وضعيت استيضاح وزير راه و شهرسازي نيز خاطر نشان کرد: در حال حاضر ديدگاه هاي مختلفي در خصوص استيضاح آقاي آخوندي در مجلس وجود دارد، عده اي از نمايندگان معتقد اند که در 5 ماه باقي مانده از عمر دولت بيان بحث استيضاح وزير راه بجا نيست و نمي توان به دليل قصور در يک معاونت بيست و يک معاونت ديگر وزارت راه و شهرسازي را معطل و بلا تکليفت کنيم.

 

وي ادامه داد: برخي ديگر از نمايندگان مجلس معتقد اند که حتي اگر يک روز هم از عمر دولت باقي مانده باشد بايد بحث استيضاح وزير راه و شهر سازي به سرانجام برسد و آقاي آخوندي استيضاح شوند؛ حال با توجه به شرايط موجود در خصوص استيضاح وزير راه به نظر مي رسد که آقاي آخوندي در مجلس استيضاح مي شوند؛ بعد از بررسي برنامه ششم توسعه موضوع استيضاح مجددا در دستور کار مجلس قرار مي گيرد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html